hirdetés
hirdetés

Négy feladatot osztott a Diákhitel Központ

2010-09-13

Négy feladatot is megtendereztetett a Diákhitel Központ az utóbbi időben. Az online pályázatra négy,a pr-rel egybekötött médiavásárlásra egy ügynökség jelentkezett, a nyomdai munkákat tizenketten vitték volna. 

Négy kommunikációs feladatra is partnert választott a Diákhitel Központ az utóbbi időben; egy online, egy pr- és két nyomdai munkát is kiosztottak. A négy feladatért összesen nettó 76 millió forintot fizetnek.

Az online médiavásárlásra vonatkozó tendert még június végén hirdette meg a Diákhitel Központ, az eljárásra pedig négy ügynökség jelentkezett, a Carnation, az Insomnia, a Morgan Hill Communications és az Addict Interactive, melyek közül ez utóbbi nyerte a feladatot. Az Addict Interactive 44 856 878 forintért szerződött, a tendert az összességében legelőnyösebb ajánlat nyerte.

Egyetlen ügynökség jelentkezett ugyanakkor a médiavásárlással egybekötött pr-tevékenységre meghirdetett pályázatra. Itt a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás nyert, de mivel egy induló volt, a Detim Budapest, ezért a feladatot nettó 20 432 000 forint értékben ők vihették.

Sokkal nagyobb volt a tolongás a Diákhitel Központ marketingkommunikációs tevékenységéhez szükséges nyomdai feladatokra, és diákigazolvány-tokokra kiírt páros tenderén. Az első feladatra összesen 11 vállalkozás jelentkezett, melyek közül a Printerház bizonyult a legjobbnak a Diákhitel Központ szerint. A másik feladatra csupán egy vállalkozás, az Állami Nyomda adott be ajánlatot, így a feladatot ők kapták meg. Mindkét kiírást a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás nyerte.

hirdetés
hirdetés