hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy feladatot osztott a Diákhitel Központ

Négy feladatot is megtendereztetett a Diákhitel Központ az utóbbi időben. Az online pályázatra négy,a pr-rel egybekötött médiavásárlásra egy ügynökség jelentkezett, a nyomdai munkákat tizenketten vitték volna. 

hirdetés

Négy kommunikációs feladatra is partnert választott a Diákhitel Központ az utóbbi időben; egy online, egy pr- és két nyomdai munkát is kiosztottak. A négy feladatért összesen nettó 76 millió forintot fizetnek.

Az online médiavásárlásra vonatkozó tendert még június végén hirdette meg a Diákhitel Központ, az eljárásra pedig négy ügynökség jelentkezett, a Carnation, az Insomnia, a Morgan Hill Communications és az Addict Interactive, melyek közül ez utóbbi nyerte a feladatot. Az Addict Interactive 44 856 878 forintért szerződött, a tendert az összességében legelőnyösebb ajánlat nyerte.

Egyetlen ügynökség jelentkezett ugyanakkor a médiavásárlással egybekötött pr-tevékenységre meghirdetett pályázatra. Itt a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás nyert, de mivel egy induló volt, a Detim Budapest, ezért a feladatot nettó 20 432 000 forint értékben ők vihették.

Sokkal nagyobb volt a tolongás a Diákhitel Központ marketingkommunikációs tevékenységéhez szükséges nyomdai feladatokra, és diákigazolvány-tokokra kiírt páros tenderén. Az első feladatra összesen 11 vállalkozás jelentkezett, melyek közül a Printerház bizonyult a legjobbnak a Diákhitel Központ szerint. A másik feladatra csupán egy vállalkozás, az Állami Nyomda adott be ajánlatot, így a feladatot ők kapták meg. Mindkét kiírást a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás nyerte.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés