hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hat magyar döntős a Sabre Awards versenyen

A Noguchi és Uniomedia két-két munkája a shortlisten van, illetve a Republic és a Lounge is egy-egy kampánnyal a pr-versenyen. Tavaly kilenc jelöltünk volt.

hirdetés

Bejelentették az idei Sabre Awards döntőseit, négy magyar ügynökség is örülhet hat munkával. 

A Noguchi Porter Novellinek és az Uniomediának is két shortlistes helyezése is van. Noguchi: az egyik a McDonald's-nak készített Meki Minőség Mustra kampánya, a másik az LG egyik okostermékének tartott regionális sajtóbemutatója. Uniomedia: az egyik a Magyar Telekomnak készített Senior Gamer Klub kampány, a másik a Sanofi Pasteurnek vitt influenzakampány a tüsszentős citylighttal.

Döntős még a regionális kategóriában a Republic Group és Katona József Színház közös Chairity programja (#kösziahelyet), illetve a Lounge Group és a Magyar Turisztikai Ügynökség az ország "rejtett kincseivel" mozgósító kampánya.

Erre böngészhetők a jelöltek. A rangos pr-verseny díjátadója május 22-én lesz.

Tavaly kilenc kategóriában volt magyar jelölt, végül a DeepInsight egyedüli hazaiként nyert díjat.

(Korábban nem vettük észre az Uniomedia jelöléseit, ezért a cikk korábbi verziójában azok még nem szerepeltek.)

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés