hirdetés
hirdetés
hirdetés

Néhány év és ezrek kerülhetnek utcára

Szeptember elsejétől Horváth B. Soma a Sanoma Media közép-kelet-európai hr-igazgatója. Interjúnkban az új pozícióról, az elbocsájtásokról, a médiaipar jövőjéről és az ideális jelöltekről kérdeztük.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nem feltétlenül anomália, vagy ellentmondás. Elég megnézni, hogy a kiadók miből fedezik a működésüket. Nem árulok el titkot, hogy ma piaci alapon nagyon nehéz
szeriőz terméket rentábilisan működtetni, kevés ilyen termék van.
A bulvár tematikán belül pedig vannak különbségek. Kívülről a bulvár egy könnyed, egyszerű műfajnak tűnik, de belülről nézve korántsem az. Igen, van olyan
aspektusa, hogy ott kell loholni a sztárok nyomában, de felületesség volna erre leszűkíteni ezt a munkát.
Kicsi olyan ez, mint a sales-es munka. Értékesítőként jól lehet keresni, komoly felkészültség kell hozzá (pl. médiaértékesítésben), mégis igazságtalanul alacsony
a presztízse.
A média munkaerőpiacán erőteljes átrendeződés zajlik: printből digitális felé. Csökkenni fog a nyomtatott termékek kínálata, miközben a médiacégek nehezen
találják meg a jól felkészült digitális szakembereket.
#
„Érzek azért némi ellentmondást az "ezrek kerülnek a médiából az utcára" vízió és a gombamód szaporodó médiakurzusok között.”

Pedig világosan megmagyarázza, mit keresnek:

„Nálunk a minőségi bulvárújságírásra van kereslet, éppen ezért indítunk például ilyen szakot a Sanoma Médiaakadémián. Messze túl sok általános és
irreleváns tudással rendelkező ember kerül ki az egyetemek és főiskolák kommunikációs kurzusairól. Mi pedig az affinitást keressük, a tehetséget.”

Értsd: egyetemről kikerül a sok nagyokos, tudással meg igényekkel, ami nekünk nem jó, mert nekünk mindenlébenkanál nyomuló és kulturális gátlás nélküli
pletykagépek kellenek.
#
Minőségi bulvárújságírás? Ez valami anomália.

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés