hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem reménytelenek a Credithill reklámjai

A rengeteg fájdalmasan rossz reklám után a Credithill júniusban fantasztikus meglepést okozott: szép reklámot csináltak. A Kreatív Magazin reklámkritikája következik.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Na igen, a logó. Amióta kijött ez a reklám, velük példálózom az ügyfeleimnél, és elsőre meg is értik, miért van szükség arculattervezésre. :)
Ugyanezek a gondolatok bennem is feljöttek, amikor megláttam ezt a spotot, hogy "na végre, valami normális ügynökség foglalkozik velük, de azt a rohadt logót még mindig
nem sikerült frissíteni". Hiába, a hülye logóban a vevő a legnagyobb "partner".
Készült, régen, egy 'induló' logó, amit valószínű a szomszéd kisfiú gyártott, 'mert ért a számítógéphez, egész nap azon játszik'.
Valahonnan levadásztak egy Magyarországra egyátalán nem jellemző havas hegycsúcsot a netről (miért nem inkább a Mecsek, vagy a Kékes sziluettjét... :), hozzácsaptak
egy system fontot, és érdekes színekkel látták el.
Aztán ez a logó beékelődött a vezetők és most már a fogyasztók elméjébe is. Gondolom félnek váltani. Pedig a céges Mercik oldalán ez a grafika valami oltári
ronda...
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés