A rengeteg fájdalmasan rossz reklám után a Credithill júniusban fantasztikus meglepést okozott: szép reklámot csináltak. A Kreatív Magazin reklámkritikája következik.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Na igen, a logó. Amióta kijött ez a reklám, velük példálózom az ügyfeleimnél, és elsőre meg is értik, miért van szükség arculattervezésre. :)
Ugyanezek a gondolatok bennem is feljöttek, amikor megláttam ezt a spotot, hogy "na végre, valami normális ügynökség foglalkozik velük, de azt a rohadt logót még mindig nem sikerült frissíteni". Hiába, a hülye logóban a vevő a legnagyobb "partner".
Készült, régen, egy 'induló' logó, amit valószínű a szomszéd kisfiú gyártott, 'mert ért a számítógéphez, egész nap azon játszik'.
Valahonnan levadásztak egy Magyarországra egyátalán nem jellemző havas hegycsúcsot a netről (miért nem inkább a Mecsek, vagy a Kékes sziluettjét... :), hozzácsaptak egy system fontot, és érdekes színekkel látták el.
Aztán ez a logó beékelődött a vezetők és most már a fogyasztók elméjébe is. Gondolom félnek váltani. Pedig a céges Mercik oldalán ez a grafika valami oltári ronda...
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.