hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemes Juli zárszava

Az etikusom parancsára

Leadtam a második kritikát. Dühös volt. Sajnos nehéz volt eldönteni, a hónap műremekei közül melyiket válasszam egy jóízűt haragudni. Még nehezebb volt megtalálni a legjobbat. A mintát, az irigykedés tárgyát dicsérni még nagyobb kihívás volt.
hirdetés
Többnyire csak az ellendrukkerek számára találtam könnyű prédát.

Az elmúlt hónap, mi tagadás, nagyon sok témát szolgáltatott az új rovatnak, alkalmazva a metaforát: sok fájós izomcsoportot, végtagot, csigolyát kínált gyógyításra.

A masszőr legnagyobb bánatára ebben a szerepben tovább nem praktizálhat. Éppen csak hogy elkezdte új életét, privát etikusa eltiltotta a kezelésektől.

Amikor a reklámkritikai rovat gondolata megszületett, még csak kósza ötlet volt, ami azóta valósággá vált. Két szakmai barátommal létrehoztunk egy marketingkommunikációs tanácsadó irodát. Ez elfújta a független reklámszakértői szerepről dédelgetett álmokat: a rettegett reklámkritikus díva, akinek mindenki úgy akar megfelelni, hogy nem adja alább a zseniálisnál.

De mit tegyünk, a kritikusi lét nem egyeztethető össze semmilyen, bármennyire csillogó primadonna szereppel, mert alfája és ómegája a függetlenség, a pártatlanság, a minden oldaltól való azonos távolságtartás.

A döntéssel éppen hogy ellenkező irányú mozgás valósul meg: egy tanácsadó az ügynökségeknek, a megbízóknak, a marketingkommunikáció minden szereplőjének egyaránt testközeli, stratégiai partnere, adott esetben belső kritikusa. Amolyan privát maszszőr, aki bizalmi alapon kezel, és ha jól végzi a munkáját, akkor gyógyít is.

Abban viszont őszintén hiszek, hogy egészséges, progresszív, értünk haragvó kritikára szükség van és szükség lesz. Ezért ez az éppen csak megszületett rovat éljen tovább mindazokkal, akik gyógyítani akarnak és tudnak is. Vagytok jó néhányan. Itt a helyetek.

Nemes Juli, szabadúszó kreatív
a szerző cikkei

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés