hirdetés
hirdetés
hirdetés

New York Festivals - budapesti bronz

Magyarországi ügynökséget is díjaztak az idei New York Festivals-on, a DDB Budapest az Amnesty International-nek készített „Szemteszt” munkájáért kapott bronzmedált. Az ügynökséghez kapcsolódó hír, hogy új group account directort neveztek ki nemrég.
hirdetés
A New York Festivals-on a DDB Budapest vehetett át elismert. Az ügynökség a Béke és Emberi Jogok Promóciója kategóriában kapott bronzmedált az Amnesty International számára készített „Szemteszt” című munkájáért, emellett pedig két McDonald’s-nak készített pályamunkát is beválogattak a döntőbe.

A DDB egyébként nem az első díját söpörte be a Szemteszttel, ugyanis a Kreatív Hipnózis Reklámversenyen TCR-kategóriában első helyezést kapott, az Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválon pedig Arany Szív járt a kampányért.

A DDB Budapest életében friss hír az is, hogy Úrvölgyi Balázs után új group account director dolgozik a cégnél. Vásony Barbara a Grey Worldwide Hungary account directori pozíciójából érkezett, ahol legfőbb ügyfele a Vodafone volt.

Az új munkatárs a reklámok tervezésének és kivitelezésének teljes folyamatát felügyeli - a stratégiai tervezéstől a megvalósításig -, és olyan ügyfelekkel dolgozik, mint a BricoStore, az Allianz, a Henkel, a Philips és a Dell. Vásony Barbara közvetlenül Hannes Wirnsbergernek, a DDB Budapest elnökének tartozik beszámolási kötelezettséggel.

Mint a Kreatív Online megtudta, Úrvölgyi Balázs a Wunderman ügyfélkapcsolati igazgatója lett, a Grey-nél pedig a McCann Ericksontól érkező Kassitzky Attila tölti be az account directori pozíciót.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés