hirdetés
hirdetés
hirdetés

New York Festivals - négy magyar ügynökség nevezett

Az New York Festivals reklámversenyre nevezett print munkákat egy magyar zsűritag, Spielmann Gábor, az Ogilvy kreatívigazgatója is értékeli idén. A világ egyik legrangosabb reklámversenyének mezőnyében négy magyar ügynökség szerepel.
hirdetés
Az Ogilvy, a McCann Erickson, a DDB és a Grey képviselik Magyarországot az idei New York Festivals-on – tudtuk meg Spielmann Gábortól, aki a print kategória egyik zsűritagja. A szakember 2005-ben is meghívást kapott a zsűribe, akkor a Sylva Reklámügynökség színeiben a tévé, mozi és rádió kategóriába nevezett munkákat értékelte.

Spielmann Gábor eddigi tapasztalatairól elmondta: különösen sok és jó print volt az eddig hanyagolt mosópor szegmensben, és szerinte nőtt a pharma termékeket hirdető sajtóreklámok színvonala is.

Mint arról már beszámoltunk a tavalyi New York Festivals-on a DDB Budapest bronzot kapott az Amnesty International-nek készített „Szemteszt” című munkáért, amely a Béke és Emberi Jogok Promóciója kategóriában indult.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés