hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nézegessen szomorú kutyákat egy reklámban!

Kijátszotta reklámjában a kutyakártyát a Coldwell Banker ingatlanközvetítő. Jól tette. 

hirdetés

Én egészen biztos vagyok abban, hogy az én kutyám soha nem vár így haza, hanem döglik egész nap. Ellentétben a barátnőmmel, akit körberajong, sőt, tökéletesen képes előre megérezni, hogy melyikünk érkezik éppen haza, ilyenkor a kaputelefon becsöng. Márpedig amikor én érkezem haza, akkor ugyanott, ugyanabban a pózban fekszik, mint amikor reggel eljöttem, ahogy ezen a képen a legjobb pajtásával:

Amikor a barátnőm, akkor meg mintha megőrülne az örömtől. Ezen el kellene gondolkodni, Attila!

Viszont nyilván vannak olyan kutyák, és ezt filmekből, reklámokból, különösen ebből tudjuk, amelyek tényleg nagyon szomorúak, amikor elmegy a gazdi, és tényleg sóvárgó tekintettel bámulnak ki az ablakon, mikor jön már haza. Meg kell őket zabálni. És titokban azért remélem, hogy néha odadugja a fejét Böbe is a konyhaablakba, ha nem vagyok otthon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés