hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nincs többé Chevy, csak Chevrolet

Nem rövidíthetik a Chevrolet márka nevét a dolgozók – a General Motorshoz tartozó autógyár erre szólította fel az alkalmazottait.
hirdetés

A michigani General Motors csoporthoz tartozó autógyár egy belső feljegyzésben szólította fel alkalmazottait, hogy ezentúl ne használják a rövidebb - és egyébként közkedvelt - Chevy elnevezést a Chevrolet márkára.

Alan Batey, a cég értékesítési alelnöke és Jim Campbell marketing alelnök közölték: a vállalat számára fontos a Chevrolet márkanév következetes használata, ezért ezentúl kerülendő a Chevy szó használata.

A vezetés arra kérte a gyár alkalmazottait, hogy sem az ügyfelekkel, sem a családtagokkal vagy barátokkal való érintkezésben ne beszéljenek Chevy járművekről, csak Chevroletekről.

A feljegyzés szerint egy márkanév annál sikeresebb és felismerhetőbb a fogyasztók számára, minél következetesebben használják, ezért kerülendő a két elnevezés párhuzamos használata.

Piacelemzők viszont rámutattak, hogy a Coca-Cola is alkalmazza a Coke becenevet és a rendkívül sikeres Apple szoftvercég sem Apple néven futtatja legtöbb termékét, például az iPad és az iPhone is saját elnevezéssel futott be.

Paul Worthington, a Wolff Olins tanácsadó cég vezetője elmondta: a Chevy névről való leszoktatás némileg ellentétes a marketing trendekkel, hiszen például a Federal Express csomagküldő szolgálat is FedEx néven ismert, a Kentucky Fried Chicken gyorséttermi hálózat népszerű elnevezése pedig KFC.

A Chevrolet autógyárat 1911-ben alapította Louis Chevrolet és William Durant és 1917-ben vásárolta meg General Motors.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés