hirdetés
hirdetés
hirdetés

NRC - a gyerekek internetezéséről

A gyerekek internetezési szokásait vizsgálja az NRC Piackutató. A cég az online felmérést kísérletnek tekinti, ugyanis nemcsak a gyerekek internetezési szokásairól nincs információ, hanem arról sem, hogy a célcsoport vajon elérhető-e egy online kutatással.
hirdetés
A magyar gyerekek internetezési és fogyasztási szokásait, valamint az online reklámokhoz való hozzáállását vizsgálja az NRC Piackutató. Bár a 14 év alatti internetezők számáról még nem állnak rendelkezésre adatok, a kutatócég szerint az ismert, hogy a 14-17 évesek közel 80 százaléka internetezik, és a 14 évesnél idősebb internetezők közel egyötöde ebből a középiskolás korú csoportból kerül ki.

„A most induló online felmérést az NRC kísérletnek is tekinti, mivel jelenleg nem csak a célcsoport internetezési szokásairól nincsenek információink, hanem arról sem, hogy a gyerekek elérhetőek-e egy online kutatással, és hajlandóak-e válaszolni a kérdésekre” - mondta Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatója. A felmérést végző cég abban bízik, hogy ha néhány ezren kitöltik a kérdőívet, akkor elegendő adat gyűlik össze ahhoz, hogy korcsoportokra bontva is vizsgálhassák a 14 év alatti internetezőket.

A kitöltést segíti, hogy a 14 év felettiek internetezési és fogyasztási szokásait évek óta elemző Visitor Media Research felmérés során az NRC közel 5000 olyan szülő email-címét gyűjtötte össze, aki vállalata, hogy internetező gyermekével közösen kitölti majd a VMR Kids nevű kérdőívet. Emellett július második felében indul a felmérést hirdető bannerkampány a gyerekek által látogatott oldalakon.

A VMR Kidset az NRC az Egyszervolt.hu-val együttműködve tervezte meg és indította el.
A jogszabályoknak megfelelően a gyerekek kizárólag szülői felügyelet mellett vehetnek részt a felmérésben. Az NRC csak azokat a kérdőíveket tekinti érvényesnek, amelyen a szülő megadta a nevét és az elérhetőségét azért, hogy utólag ellenőrizhető legyen az, hogy az engedélyével és felügyelete mellett történt a válaszadás.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés