hirdetés
hirdetés
hirdetés

NRC - tovább bővítette a NetPanelt

A régi tagok újra regisztrálása mellett további 20 ezer internetezőt toborzott a NetPanelbe az NRC. Az online piackutatási panelnek így már 68 ezer tagja van, amelyben több mint 90 szempont szerint választható ki a kutatásra meghívottak köre.
hirdetés
A NetPanel bővítése mellett az NRC stratégiai megállapodást kötött az Optimusz elektronikus direktmail szolgáltatóval. Az együttműködés értelmében az NRC szükség esetén további válaszadókat gyűjthet az Optimusz 1,1 milliós e-mail adatbázisából, segítve ezzel nehezen elérhető célcsoportok lekérdezését.

„Fontos azonban kiemelni, hogy mindez nem jelenti azt, hogy a piackutatásokra az Optimusz adatbázisán kerül sor. A direktmarketing céljából kiépített adatbázisokat és a piackutatási paneleket szakmai hiba lenne összemosni egymással, hiszen a dm-panelek csak kiegészítő mintavételre alkalmasak” - hangsúlyozza Klenovszki János, az NRC ügyvezetője, aki szerint az, hogy a dm-paneleken reklámok is futnak, alapvetően befolyásolhatja a paneltagok véleményét.

„A megbízható online panel ismérve - a folyamatos ellenőrzés mellett -, hogy több forrásból gyűjti a tagokat, és semmilyen kereskedelmi- és reklámtevékenység céljára nem használják” -tette hozzá a szakember. A NetPanel több mint 350 internetes oldalról toborozza tagságát, és emellett offline módon, telefonos, illetve személyes megkeresések útján is gyűjt a válaszadókat.

A Piackutatók Magyarországi Szövetségének (PMSZ) április 19-én és 20-án tartott jubileumi konferenciáján több előadás és kerekasztal-beszélgetés foglalkozott az online kutatással. Elhangzott többek között, hogy bár ma még kevesen veszik igénybe az online kutatási módszereket, az internetes megkérdezés egyre több téma és célcsoport esetében alkalmazható kiegészítő, vagy akár önálló kutatási megoldásként is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés