hirdetés
hirdetés
hirdetés

NRC, TNS - shoppingoló nők, márkahű férfiak

Az NRC Piackutató és a TNS Hungary internetes felmérése szerint a férfiakat a márkahűség jellemzi, míg a nőket az akciókkal lehet megfogni.
hirdetés

Több különbséget is felfedezett a két nem vásárlási szokásaival kapcsolatban az NRC Piackutató és a TNS Hungary. A nőkre jellemzőbb az üzletekben való nézelődés: megkérdezett nők mintegy fele, míg a férfiaknak viszont csupán egynegyede tölti szívesen szabadidejét azzal, hogy csak nézelődik a boltokban. A férfiakat a márkahűség jellemzi: kétharmaduk az esetek többségében ragaszkodik a megszokott brandekhez. A nőknek csupán fele kötelezi el magát valamilyen márka mellett, ők szívesen próbálnak ki új dolgokat, akár új márkákat. A nők a férfiakhoz képest sokkal érzékenyebbek az akciókra.

A kutatás a fizetési szokásokat is vizsgálta. A legelterjedtebb számlakiegyenlítési mód az átutalás, az online fizetés még nem hódított teret magának: mindössze a vásárlók egynegyedére jellemző. A felmérések szerint a vásárlás előtt a megkérdezettek közel 90 százaléka keresi fel a gyártók, forgalmazók honlapját, szakmai weboldalakat vagy vásárlói fórumokat.
A Kreatív Online megtudta: a kutatást - amely tízezer fő válaszaiból készült - nem megrendelő megbízásából készült.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés