hirdetés
hirdetés

Ogilvy - bejöttek a valódi nők

2005-09-30
Nemcsak a Metro újság olvasóinak tetszett a Dove „valódi” nőket használó kampánya, hiszen a hirdetés a nagydíj mellett több díjat is bezsebelt az Euro Effies reklámhatékonysági versenyen.
Tarolt az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (European Association of European Agencies, EACA) európai reklámok hatékonyságát díjazó Euro Effies 2005 versenyén az Ogilvy & Mather. Az ügynökség az Euro Effies szeptember 29-én megtartott díjátadó gáláján a Dove „Celebrating Curves” kampányával elvitte a Nagydíjat, a Yahoo Big Idea Awardot, valamint aranyat nyert a háztartási szer és szépségápolás cikk kategóriában is.

A kampányban a terméket gyártó Lever Fabergé modellek helyett valódi idomokkal, valódi nőkkel népszerűsítette a terméket. Az ötletet azon alapult, hogy a nők szívesebben vásárolnak olyan cikkeket, amelyeket nem narancsbőr-mentes tinédzsermodellek, hanem hús-vér nők reklámoznak. A kampánnyal a cég meghétszerezte Dove-eladásait. A hirdetés néhány hete elnyerte az ingyenes Metro lap kiadójának díját is: a versenyen a lap olvasói szavazhattak Európa-szerte arról, hogy melyik a kedvenc hirdetésük.

Az Euro Effies idei versenyén a Dove mellett aranyat kapott még a TBWA az iPod „Silhouettes” kampányáért, a 180 Amsterdam Adidas „Impossible is nothing” hirdetéséért, illetve a Grey Düsseldorf, a Lenor öblítő „Poetry” munkájáért. Az Év Ügynökséghálózata címet a Grey Worldwide EMEA kapta.

Az idei versenytől távol maradtak a magyar ügynökségek, Magyarországról egyetlen cég sem nevezett reklámot a fesztiválra.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés