Ogilvy - bejöttek a valódi nők
A kampányban a terméket gyártó Lever Fabergé modellek helyett valódi idomokkal, valódi nőkkel népszerűsítette a terméket. Az ötletet azon alapult, hogy a nők szívesebben vásárolnak olyan cikkeket, amelyeket nem narancsbőr-mentes tinédzsermodellek, hanem hús-vér nők reklámoznak. A kampánnyal a cég meghétszerezte Dove-eladásait. A hirdetés néhány hete elnyerte az ingyenes Metro lap kiadójának díját is: a versenyen a lap olvasói szavazhattak Európa-szerte arról, hogy melyik a kedvenc hirdetésük.
Az Euro Effies idei versenyén a Dove mellett aranyat kapott még a TBWA az iPod „Silhouettes” kampányáért, a 180 Amsterdam Adidas „Impossible is nothing” hirdetéséért, illetve a Grey Düsseldorf, a Lenor öblítő „Poetry” munkájáért. Az Év Ügynökséghálózata címet a Grey Worldwide EMEA kapta.
Az idei versenytől távol maradtak a magyar ügynökségek, Magyarországról egyetlen cég sem nevezett reklámot a fesztiválra.