hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ogilvy - bejöttek a valódi nők

Nemcsak a Metro újság olvasóinak tetszett a Dove „valódi” nőket használó kampánya, hiszen a hirdetés a nagydíj mellett több díjat is bezsebelt az Euro Effies reklámhatékonysági versenyen.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Tarolt az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (European Association of European Agencies, EACA) európai reklámok hatékonyságát díjazó Euro Effies 2005 versenyén az Ogilvy & Mather. Az ügynökség az Euro Effies szeptember 29-én megtartott díjátadó gáláján a Dove „Celebrating Curves” kampányával elvitte a Nagydíjat, a Yahoo Big Idea Awardot, valamint aranyat nyert a háztartási szer és szépségápolás cikk kategóriában is.

A kampányban a terméket gyártó Lever Fabergé modellek helyett valódi idomokkal, valódi nőkkel népszerűsítette a terméket. Az ötletet azon alapult, hogy a nők szívesebben vásárolnak olyan cikkeket, amelyeket nem narancsbőr-mentes tinédzsermodellek, hanem hús-vér nők reklámoznak. A kampánnyal a cég meghétszerezte Dove-eladásait. A hirdetés néhány hete elnyerte az ingyenes Metro lap kiadójának díját is: a versenyen a lap olvasói szavazhattak Európa-szerte arról, hogy melyik a kedvenc hirdetésük.

Az Euro Effies idei versenyén a Dove mellett aranyat kapott még a TBWA az iPod „Silhouettes” kampányáért, a 180 Amsterdam Adidas „Impossible is nothing” hirdetéséért, illetve a Grey Düsseldorf, a Lenor öblítő „Poetry” munkájáért. Az Év Ügynökséghálózata címet a Grey Worldwide EMEA kapta.

Az idei versenytől távol maradtak a magyar ügynökségek, Magyarországról egyetlen cég sem nevezett reklámot a fesztiválra.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (13 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nyitok is egy topikot erről...
#
Engem is figyelhetnél, én szeretem a Dove-ot, vagyis szeretném, de sajnos pl. a hajbalzsamját száraz hajra nem lehet kapni egy csomó helyen. Szerintem ezeknek a cégeknek nem
a reklámmal, hanem inkább a disztribúció megszervezésével kellene foglalkozniuk. Annyira utálom, hogy reklámozzák a sok cuccot, aztán nem lehet kapni, csak minden tizedik
közértben. Akkor mi a francnak a reklám?
#
Én a jegyesemet és a nővérét szoktam figyelni, a tökéletes fiatal átlag fogyasztók :)) .. "milyen jól néz ki az a nő, én is olyan akarok lenni" .. márkakép
azonosul az elérni kívánt céllal olykor .. viszont nem láttam DOVE szappant az utóbbi időben a kezükben.. ;)
#
A 90. előtt szocializáltak - azaz a kevésbé fiatal - korosztálynak kevésbé kellenek a tökéletes példák, kevésbé eszik meg az "ilyen leszel ha ilyet
használsz" reklámokat. Nekik akár még nyerő is lehet ez a fajta megközelítés. Bár gyanítom a Dove nem elsősorban ebben a szegmensben akart erősíteni...
#
Lehet, hogy az vonzóbb, ha azt hiszem, hogy C. Schiffer is ilyet használ. Akkor elhiszem, hogy okés. Vágül is ő csak tudja, hiszen profi modell...
#
Az ötletet jónak tartom, de nekem egy "kicsit" Benetton íze van.
"Átlagos" nők akik Dove terméket használnak. tehát maga a Dove is átlagos????
#
még sőtebb:
Szeresd a tested, bébi!
Rubensi nők a reklámokban – új trend a nők ábrázolásában
(Kreatív 2005. októberi szám)
http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=14414
#
http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=14080
sőt, a kreatívon is olvastam :-)
#
én is ezt olvastam.
#
Tudom, mi lesz ez? Megkapja a díjat, hogy hűha, de hatékony volt, mindenki emlékszik rá, meg tudja, hogy Dove stb. Közben meg értékesítésileg nulla. Ilyen volt a PGSM
Bee-je is. ezért hülyeség az Effie.
#
Hát ja, olyan mint a csajok a képen, krém nélkül is vagyok. Sőt! Akkor meg minek költsem a pénzt?
#
Érdekes, én épp a reklámhét keretein belül hallottam a Publicis egyik előadásán,hogy ez a kampány nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, és az eladásnövekedés
nem volt túl jelentős...és ezt nem ott hallottam először...
#
Tisztelt Szerkesztők!

Szeretném felhívni szíves figyelmüket arra, hogy a Dove nem P&G márka, hanem Unilever.

Üdvözlettel:

Egy gyakori olvasójuk
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés