hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ogilvy - Görögországból jött az új munkatárs

Az Ogilvy nemzetközi ügyfelein dolgozik a budapesti iroda új kreatív group head-je, Lazaros Nikiforidis. 2005-ben a szakember képviselte Görögországot a Cannes Lions Fiatal Kreatívok versenyén, és ugyanebben az évben nyert a New York Festivals fiataloknak szervezett seregszemléjén is.
hirdetés
A szakember korábban dolgozott a görögországi Saatchinál, a McCann Ericksonnál és az Ogilvy-nél. Mostani kinevezését megelőzően a görög Upset! nevű kreatívügynökség associate creative directora volt. Eddigi pályája során olyan ügyfelekért felelt, mint a Coca-Cola, a Ford, a British American Tobacco (BAT) és a Kraft.

Az Ogilvy & Mather-nél jelenleg a nemzetközi ügyfelek tartoznak hozzá: a Ford, a GSK és a Coca-Cola. A budapesti ügynökségnél korábban nem létezett kreatív group head pozíció.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás