hirdetés
hirdetés

Ogilvy - Malcolm Poynton elhagyja az ügynökséget

2008-03-04
Elhagyja az Ogilvy londoni irodáját Malcolm Poynton ügyvezető kreatívigazgató – írja a Campaign. A lap értesülései szerint Poynton átszervezések miatt távozik az ügynökségtől.
A WPP csoporthoz tartozó Ogilvy Adverising átszervezésével az eddig Poynton által betöltött ügyvezető kreatívigazgatói pozíció megszűnik, helyette a kreatívmunkát négy, eddig is az ügynökségnél dolgozó partner, Greg Burke, Will Awdry, Alasdair Graham és Dennis Lewis fogja irányítani.

Guy Lamber, az ügynökség ügyvezető igazgatója így indokolta az átszervezést: „A kreatív partnerek rendszere lehetővé teszi, hogy a hirdetők folyamatosan egyeztetni tudjanak azokkal a szakemberekkel, akik az ügyeiket intézik.”

Poynton 2003 óta dolgozott az Ogilvy-nél, ahova a Saatchi & Saatchi Sydney-ből igazolt át. A szakember a 2005-ös cannes-i fesztiválon a rádiós zsűri elnöke volt. 
(forrás: Campaign)
hirdetés
hirdetés