hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ogilvy - Malcolm Poynton elhagyja az ügynökséget

Elhagyja az Ogilvy londoni irodáját Malcolm Poynton ügyvezető kreatívigazgató – írja a Campaign. A lap értesülései szerint Poynton átszervezések miatt távozik az ügynökségtől.
hirdetés
A WPP csoporthoz tartozó Ogilvy Adverising átszervezésével az eddig Poynton által betöltött ügyvezető kreatívigazgatói pozíció megszűnik, helyette a kreatívmunkát négy, eddig is az ügynökségnél dolgozó partner, Greg Burke, Will Awdry, Alasdair Graham és Dennis Lewis fogja irányítani.

Guy Lamber, az ügynökség ügyvezető igazgatója így indokolta az átszervezést: „A kreatív partnerek rendszere lehetővé teszi, hogy a hirdetők folyamatosan egyeztetni tudjanak azokkal a szakemberekkel, akik az ügyeiket intézik.”

Poynton 2003 óta dolgozott az Ogilvy-nél, ahova a Saatchi & Saatchi Sydney-ből igazolt át. A szakember a 2005-ös cannes-i fesztiválon a rádiós zsűri elnöke volt. 
(forrás: Campaign)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás