hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ogilvy - stratégiai tervező a Pannonnak

Új stratégiai tervező erősíti az Ogilvy Pannon-csapatát. Az ügynökséghez csatlakozott szakember korábban már dolgozott a márkán, akkor, amikor még a McCann Ericksonhoz tartozott az ügyfél.
hirdetés
Váradi Miklós személyében új stratégiai tervező dolgozik az Ogilvy-nél. A szakember a Pannon-csapat tagjaként látja el feladatait, a márka kommunikációs kampány-stratégiájának kidolgozásáért felel.

Az új munkatárs eddigi karrierje során dolgozott már a Saatchi & Saatchi-nál, a Publicisnél és a McCann-Ericksonnál. Váradi Miklós az utóbbi ügynökségnél már kapcsolatban volt a Pannonnal, kezdetben ügyfélkapcsolati munkatársként, később pedig stratégiai tervezőként.

A reklámszakmában végzett munkája mellett a szakember évek óta a Pécsi Tudományegyetem Közgazdasági karán tanít kommunikációs stratégiai tervezést.

Mint arról beszámoltunk az Ogilvy tavasszal nevezett ki külön kreatívigazgatót a Pannon team élére. Hegedűs Mihály ezt megelőzően head of artként dolgozott az ügynökség kiemelt ügyfelén.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás