hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ogilvy, Sylva - döntősök a New York Festivals-on

Magyar ügynökségek közül az Ogilvy & Mather és a Sylva már megkapta az értesítést New Yorkból, miszerint shortlistre jutottak a világ egyik legrangosabb reklámversenyén.
hirdetés

Az Ogilvy & Mather két reklámmal, a Sylva pedig egy hirdetéssel jutott be a New York Festivals döntőjébe. A New York Festivals idei megmérettetésén a Sylva Reklámügynökség a Nikonnak készített Rabbits című print hirdetéssel esélyes a győzelemre, az Ogilvy & Mather pedig egy IBM-szpottal, illetve a WWF-nek készített print reklámmal került a legjobbak közé.

A Sylva és az Ogilvy tavaly is döntősek lettek a kontinensen, sőt az Ogilvy & Mather outdoor/billboard kategóriában a British Councilnak készített Baby Bottle (cumisüveg) hirdetéssel ezüstöt is kapott. A tavalyi másik ezüstérmes a Leo Burnett Budapest lett a Magyar Táncművészeti Főiskola Ballett Needs Boys (Fiúkat keresünk) című print hirdetéssel. A Sylva tavaly az Audi quattro print reklámjával jutott a döntőbe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés