hirdetés
hirdetés
hirdetés

OKM, ARC - közösen pályázat kulturális témában

Kulturális intézmények körében írt ki pályázatot az Oktatási és Kulturális Minisztérium (OKM) és az ARC. Az év kulturális plakátja című pályázat legjobb munkáit a 9. ARC kiállításon láthatja a közönség.
hirdetés
Az országos pályázat, valamint az azt követő kiállítás célja a kulturális tartalmak progresszív, korszerű vizualitású köztéri megjelenítésének ösztönzése. A pályázatra érkező munkákat egy alkalmi zsűri értékeli majd, a tagok névsorát júliusban teszik közzé a kiírók.

A legjobbnak ítélt maximum 46 plakátot a 9. ARC kiállításon mutatják majd be.

Az év kulturális plakátja címet elnyerő intézmény, illetve a plakátot alkotó grafikus vagy grafikai stúdió 300-300 ezer forint jutalomban részesül majd.

A versenyre nevezett plakátoknak kulturális témájúaknak kell lenniük, valamint nem lehetnek régebbiek 2007-nél.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés