hirdetés
hirdetés
hirdetés

Öko-Pannon - a pedagógusokat célozza

Az Öko-Pannon több kampánnyal is készül a tavaszi-nyári időszakra. A kht egyrészt egy referenciafilmmel népszerűsíti a tanárok körében a középiskolásoknak szóló drámapedagógiai programját, másrészt lakossági kampányt is indít majd júniusban.
hirdetés
A Szimbiózis Média egy 30 perces referenciafilmet készített a kht-nak, a környezettudatos életmódra nevelő foglalkozás promóciós anyagát az Öko-Pannon pr-ügynöksége, a Noguchi Portel Novelli terjeszti a célcsoport körében. Az ügynökségek nem tenderen, hanem felkéréssel kapták a megbízást.

A hazai szelektív hulladékgyűjtést és hasznosítást koordináló szervezet júniusban folytatja a tavalyi „A hulladék érték” szlogenű közterületi lakossági kampányát is. Az ötféle hulladékból készült ruhákat viselő hírességet bemutató óriásplakátok kreatívját a Friday készíti, a médiatervezést és –vásárlást a Mediagram intézi. A feladatokat a kht ennél a kampánynál sem tendereztette meg.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés