Öko-Pannon - a pedagógusokat célozza
2008. április 01. 10:52
Az Öko-Pannon több kampánnyal is készül a tavaszi-nyári időszakra. A kht egyrészt egy referenciafilmmel népszerűsíti a tanárok körében a középiskolásoknak szóló drámapedagógiai programját, másrészt lakossági kampányt is indít majd júniusban.
A Szimbiózis Média egy 30 perces referenciafilmet készített a kht-nak, a környezettudatos életmódra nevelő foglalkozás promóciós anyagát az Öko-Pannon pr-ügynöksége, a Noguchi Portel Novelli terjeszti a célcsoport körében. Az ügynökségek nem tenderen, hanem felkéréssel kapták a megbízást.
A hazai szelektív hulladékgyűjtést és hasznosítást koordináló szervezet júniusban folytatja a tavalyi „A hulladék érték” szlogenű közterületi lakossági kampányát is. Az ötféle hulladékból készült ruhákat viselő hírességet bemutató óriásplakátok kreatívját a Friday készíti, a médiatervezést és –vásárlást a Mediagram intézi. A feladatokat a kht ennél a kampánynál sem tendereztette meg.
A hazai szelektív hulladékgyűjtést és hasznosítást koordináló szervezet júniusban folytatja a tavalyi „A hulladék érték” szlogenű közterületi lakossági kampányát is. Az ötféle hulladékból készült ruhákat viselő hírességet bemutató óriásplakátok kreatívját a Friday készíti, a médiatervezést és –vásárlást a Mediagram intézi. A feladatokat a kht ennél a kampánynál sem tendereztette meg.
(forrás:
Kreatív Online)