hirdetés
hirdetés

Öko-Pannon, KvVM - újra a szelektív hulladékgyűjtésért

2007-03-26
Idén is közös kommunikációs programot indít a szelektív hulladékgyűjtést és hasznosítást koordináló Öko-Pannon Kht. és a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium (KvVM). A program célja ezúttal a gyűjtők aktivitásának további fokozása.
A szervezet 30 millió forinttal támogatott kampányában ezúttal is elsősorban fiatalokat igyekszik meggyőzni arról, hogy környezetbarát módon kezeljék háztartási hulladékukat.
Márciusban a társaság egy ötnapos oktatást indított el Budapesten azzal a céllal, hogy megismertessék a pedagógusokkal a szelektív hulladékgyűjtés oktatásának lehetőségeit. Az programot kiterjesztik vidékre is, a következő tanév elején összesen 25 helyszínen várható hasonló aktivitás.

Emellett országos roadshow-t is szervez az ÖKO-Pannon a szelektív gyűjtésért felelős helyi szolgáltatóval közösen és lesznek olyan rendezvények is, amelyeket a nagy nyári programokhoz igazítanak.

Az idei kommunikációban újdonságnak számít az A1-es méretű lépcsőházi plakát, amely sorra veszi azokat a hulladékokat, melyek a gyűjtősziget egyes konténereiben elhelyezhetők. Az ÖKO-Pannon a tavalyi gyakorlathoz hasonlóan idén is a helyi szolgáltatókkal közösen ad ki és terjeszt hírlevelet, amely az adott település hulladékszállítási szabályairól tudósít, valamint hírt ad a begyűjtött hulladék mennyiségéről és eredményekről.

Mint a Kreatív Online megtudta, az idei kampány nem annyira az új résztvevők, gyűjtők bevonására, hanem a már sikeresen meggyőzött rétegek aktivitásának további serkentésére összpontosít.

A programok pr-kommunikációját továbbra is a Premier Kommunikációs Iroda és a Noguchi Porter Novelli végzi, a társaság nem írt ki újabb tendert a feladatokra.

A TCR-kampány kreatívjait tavaly a Well készítette, idén azonban még nem választották ki a reklámügynökségi partnert.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés