hirdetés
hirdetés
hirdetés

Öko-Pannon, KvVM - újra a szelektív hulladékgyűjtésért

Idén is közös kommunikációs programot indít a szelektív hulladékgyűjtést és hasznosítást koordináló Öko-Pannon Kht. és a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium (KvVM). A program célja ezúttal a gyűjtők aktivitásának további fokozása.
hirdetés
A szervezet 30 millió forinttal támogatott kampányában ezúttal is elsősorban fiatalokat igyekszik meggyőzni arról, hogy környezetbarát módon kezeljék háztartási hulladékukat.
Márciusban a társaság egy ötnapos oktatást indított el Budapesten azzal a céllal, hogy megismertessék a pedagógusokkal a szelektív hulladékgyűjtés oktatásának lehetőségeit. Az programot kiterjesztik vidékre is, a következő tanév elején összesen 25 helyszínen várható hasonló aktivitás.

Emellett országos roadshow-t is szervez az ÖKO-Pannon a szelektív gyűjtésért felelős helyi szolgáltatóval közösen és lesznek olyan rendezvények is, amelyeket a nagy nyári programokhoz igazítanak.

Az idei kommunikációban újdonságnak számít az A1-es méretű lépcsőházi plakát, amely sorra veszi azokat a hulladékokat, melyek a gyűjtősziget egyes konténereiben elhelyezhetők. Az ÖKO-Pannon a tavalyi gyakorlathoz hasonlóan idén is a helyi szolgáltatókkal közösen ad ki és terjeszt hírlevelet, amely az adott település hulladékszállítási szabályairól tudósít, valamint hírt ad a begyűjtött hulladék mennyiségéről és eredményekről.

Mint a Kreatív Online megtudta, az idei kampány nem annyira az új résztvevők, gyűjtők bevonására, hanem a már sikeresen meggyőzött rétegek aktivitásának további serkentésére összpontosít.

A programok pr-kommunikációját továbbra is a Premier Kommunikációs Iroda és a Noguchi Porter Novelli végzi, a társaság nem írt ki újabb tendert a feladatokra.

A TCR-kampány kreatívjait tavaly a Well készítette, idén azonban még nem választották ki a reklámügynökségi partnert.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés