hirdetés
hirdetés
hirdetés

Online reklámfelület-közvetítő indult

Médiavásár néven új reklámfelület-közvetítő oldal indult. A tulajdonos Mediasales a kis- és középvállalkozásoknak szánja.
hirdetés

Elindult a Mediavásár, a Mediasales online reklámfelület-közvetítő rendszere‏. A felület egy olyan web alapú médiapiactér, amely segít eladni az értékesítésre váró médiafelületeket.

A MediaVásár teret biztosít a médiatulajdonosok és a kis-és középvállalatok kapcsolatának kialakításához, mely már régóta megoldásra váró feladat volt.

A megfelelő médium kiválasztását célzott keresés segíti. A találati szám célcsoportra, tartalomra, területire és megjelenési sűrűségre is szűkíthető. Az oldal mögött olyan szakemberekből álló csapat áll, akik támogatják a felhasználók piacszerzési törekvéseit, igény esetén tanácsadással segítenek ügyfeleiknek a megfelelő döntés meghozásában.

A tranzakció során a médium rögzíti az értékesítésre szánt felületet (napi-, heti- és kétheti lap, magazin, indoor, outdoor, web, rádió, tv, gerilla megoldások területén) Ekkor minden olyan tulajdonságot megad (méret/hossz, kreatív leadási paraméterek, határidők, stb.), amelyek alapján a vevő el tudja dönteni, hogy megfelel-e neki a felület. Az üzlet létrejötte után értékelhetik egymást a felek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés