hirdetés
hirdetés
hirdetés

Online-valóságjáték Cseh Lacival

A Microsoft, a Nemzeti Tankönyvkiadó, az Egyszervolt.hu és az Octopus Tengeri Régészeti Kutató Egyesület nyolc héten át tartó országos diákversenyt indít. A játék Cseh László olimpikonnal pénteken kezdődik.

hirdetés

Tengernyi Kaland néven alternatív valóságjáték indul október 8-án az interneten, ami egyben országos diák- és iskolai verseny is, oktatással és nyereményekkel. A Microsoft Magyarország, a Nemzeti Tankönyvkiadó, az Egyszervolt.hu, valamint az Octopus Tengeri Régészeti Kutató Egyesület szervezésében indul a játék, nyolc héten át fog tartani és Cseh László, úszó olimpikon szereplésével kezdődik a Fővárosi Állat- és Növénykert Akváriuma mellett.

A kvíz célja az edutainment (szórakoztatva tanulás), mely egy kerettörténetbe foglalt feladatsorozatot takar, ahol egy titokzatos holland milliomos, Casper Van Doom kéri a játékosok segítségét egy rejtély feloldásához. „Ma már számos olyan eszköz érhető el, amelyek néhány évtizede csak kutatólaboratóriumok zárt ajtói mögött álltak a tudós közösségek rendelkezésére. A gyakorta ostorozott közösségi hálózatok kommunikációs lehetőségei pedig kiválóan hasznosíthatóak ismeretterjesztésre, a tudás megosztására is. A Tengernyi Kaland arról szól, hogy a fiatal generáció miként használhatja ezeket az új technológiákat tanulásra és szórakozásra a XXI. században." – jegyezte meg Fekete Zsolt, az Egyszervolt.hu játékfejlesztője.

A Tengernyi Kaland egyesíteni igyekszik a tudományt a miszticizmussal, a lexikális tudást és tájékozódási képességekkel az interneten. Tankönyvekben megtalálható tananyagra alapoz, ugyanakkor az internet hatékony és kreatív használatára ösztönöz.

A játék egyénileg és iskolánként díjazza majd a versenyzőket különböző nyereményekkel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés