hirdetés
hirdetés
hirdetés

Önnek mi jut eszébe a K & H Bankról?

Örüljünk, hogy a Jamiroquai-gyalázó, táncos reklámfolyamot eltűntette a K&H Bank. A Menő Manó viszont elég vacak lett. Román Balázs reklámkritikája.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
„Önnek mi jut eszébe a K & H Bankról?”

Az, hogy a vezérkara/reklámszakértői satöbbi akkora műveletlen bunkók, hogy azt sem tudják, hogy „and” ligatúra nincs, csak „et” ligatúra van (latin eredetű,
nem minden ered ám Amerikából, ahogy annak idején sem mindent nagy szovjet tudósok találtak fel), ezért „Ká end Há”-nak ejtik, mint valami bennszülött indián,
amikor bejött az első telepes és elhozta neki a nagy fehér kultúrát meg a tüzesvizet. Sajnálom, kedves bank, az életben nem fogok ilyen tanulatlan izéknél „bankolni”
:D
#
Nekem az jut róla eszembe, hogy a fikázáson túl hol a kreativitás ennek a szerencsétlennek az elemzéseiben?
Ha ezt az alapállást választjuk, tényleg, miért kellett felfedezni Amerikát egy olyan genovai szerencsétlennek, aki spanyol szponzorálással bírt csak elindulni? Ha meg
nem is tudott róla, minek?
Tánc: helyes volt, hatott, fatökűek kíméljenek jeligére - ami vele járt, ez van! Menő Manó: elvagyok vele, mint bankpartner, miért kéne a világot megváltani? Bank ez,
kérem, nem a Tóra.
#
Nekem a Menő Manó jut róla eszembe. Meg hogy hányszor jutott már eszembe a Menő Manó, mint első ötlet, amit általában kidob az ember. Elárulom, bármihez lehet Menő
Manó filmet csinálni, csináltak is már páran. Szal very very good idea (ha nincs jobb)

http://www.youtube.com/watch?v=unWEckBZRAk
http://www.youtube.com/watch?v=qsUd1Dwzl6U&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LeLLhv-mhFc&feature=related
#
na azért lássuk be a Fabricius Gábortól ez is nagy teljesítmény. Igor nevű pincsimnek jobb ötletei vannak. Erthetetelen mivel fogja meg a Republic az ügyfeleket? Ötlettel
biztos nem. Nem fér a fejembe az sem, hogy a egyszerre két bank reklámját mi alapján csinálják ők? Ki sem merem mondani a választ.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés