hirdetés
hirdetés
hirdetés

Önpromóval ünnepelt a Pesti Portré

Atl-kampánnyal, megújult weboldallal és az Ötkertben rendezett partival ünnepelte tizedik születésnapját a Pesti Portré Reklámműhely. A meghívott ügyfelek és partnerek lufit és brandelt pólót kaptak, és karikatúrát is rajzoltathattak magukról.

hirdetés

A téliesített, fedett udvarú Ötkertben ünnepelte tizedik születésnapját kedden a Pesti Portré Reklámműhely. A közel ötven vendéget málnaszörpös, koktélcseresznyés pezsgő és miniszendvicsek fogadták, és rengeteg, papírzacskóra kötött, narancsszínű, brandelt lufi. A papírzacskóban Pesti Portré feliratos, 10-es zsűrizős táblát ábrázoló pólók lapultak, a vendégek ajándékai. Bacskay Donát portrérajzoló egész este várta a bátrakat, akik karikatúrát akartak magukról rajzoltatni, később pedig befutott az ügynökség logójáról mintázott torta is. 

Bereczk Imola, a Printcity Nyomda tulajdonos-ügyvezetője és Klacsán Csaba, a Pesti Portré ügyfélkapcsolati vezetője
Bereczk Imola, a Printcity Nyomda tulajdonos-ügyvezetője és Klacsán Csaba, a Pesti Portré ügyfélkapcsolati vezetője (További képekért kattintson!)

Eljöttek a Pesti Portré ügyfelei, partnerei és barátai: a Posta Biztosító, a Ceglédi Termálfürdő, az Allsize Hungary, a Berg Média, a PTA Diamond, a Sun Team Stúdió, az Across Média, a TorTer e-Design, a People Team Alapítvány, a tokaji Moonvalley Wines, a Printcity Nyomda munkatársai, a Pesti Portré jelenlegi és egykori munkatársai, de voltak grafikusok, zeneszerző, tévés műsorvezető, fotós és író is az éjfélig tartó bulin. 

A születésnapot már korábban széles körben kommunikálta az ügynökség – a szakmának és a nagyközönségnek egyaránt. Budapest külvárosában óriásplakát-kampányt indított, szaklapokban pedig hirdetéseket helyezett el „Tíz van babám!” szlogennel, és az  ügynökség négy üzleti partnerével, mint tíz pontot felmutató zsűritagokkal. A kreatívot a Pesti Portré házon belül készítette, a médiafoglalást a Berg Média intézte. A jubileumi évforduló alkalmából megújult az ügynökség weboldala is, ennek létrehozásában az Across Média működött közre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés