hirdetés
hirdetés
hirdetés

Opel - egy zenei eseményen bábozott

Az Opel volt az MTV Europe Music Awards 2006 egyik európai főtámogatója, az eseményen a Corsa reklámjaiból ismert bábfigurák is szerepet kaptak.
hirdetés
Az Opel Corsa volt az MTV Europe Music Awards idei díjkiosztó ünnepség egyig támogatója. A koppenhágai díjátadón a barcelonai The C.M.O.N.S.-t az új Opel Corsával együtt született bábokból álló alternatív zenekart választották a gála műsorvezetőinek a színfalak mögött. Mint már beszámoltunk róla: az öt figura az új Corsa designjának fiatalos világát testesíti meg. A bábfigurák népszerűsítésében az MTV zenecsatorna is részt vesz, az MTVNI Creative egy rock dokumentumfilm-sorozatot készített a The C.M.O.N.S virtuális zenekarról, amely egy teaser-kampányfilmből és négy egyperces epizódból áll. A zenecsatorna külön honlapot készített a figurákról szóló Under The Radar című filmsorozatnak, amely együttműködik a hivatalos C.M.O.N.S. honlappal.
Az új Opel Corsa volt a 2006-os MTV EMA hivatalos autója.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés