hirdetés
hirdetés

Origo - az Iwiw után az Adnetwork is beolvad

2008-07-02
A Magyar Telekom (MT) tulajdonában lévő Adnetwork Online Marketing beolvadt az Origóba. A vállalat ezzel rövid időn belül a második integrációt hajtja végre, hiszen június végén az Iwiwet is beolvasztotta.
Az Adnetwork Online Marketing június 30-án beolvadt a szintén MT leányvállalat Origóba.

Az integráció szervesen illeszkedik az Origo Adhouse értékesítés-fejlesztési stratégiájába, amelynek célja, hogy az Adhouse médiatermékeiben - Origo portfolió, Freemail, Iwiw, Adnetwork, Optimail - rejlő szinergia minél teljesebb kiaknázásával költséghatékony, nagy elérésű és jól targetálható megoldásokat nyújtson hirdetői számára.

Mint ismert, az Origóba az Iwiw is beolvadt, a lépést a vállalatcsoporton belüli konszolidációs folyamatokkal magyarázták.

Az Origo portál üzemeltetője, a T-Online egyébként két évvel ezelőtt májusban hozta nyilvánosságra, hogy az Iwiw mellett megvette az Adnetwork-öt is. A T-Online tartalomszolgáltatási üzletágából tavaly októberben jött létre az Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés