hirdetés
hirdetés
hirdetés

Origo - kinyitott a Téka

A T-Online előfizetők előtt ugyan már négy éve nyitva áll, e hónap elejétől azonban minden magyarországi internet felhasználó számára elérhető az Origo online videókölcsönzője. Az érdeklődők több mint négyszáz film közül válogathatnak.
hirdetés
130 filmmel, saját előfizetőinek indította be 2004 decemberében az Origo Téka nevű video-on-demand szolgáltatását az Axelero Internet, amelyet egészen idén júniusig kizárólag a jogutód T-Online ügyfelei vehettek igénybe. Azóta a weboldalon mintegy 24 ezren regisztráltak. A kínálatot jelenleg 500 film alkotja, ezek harmadát a „felnőtt filmek” teszik ki. A többek között a Paramount, az SPI, a Budapest Film és a Warner Music által forgalmazott filmek természetesen nem tölthetők le, megtekintésük streaming-technológiával zajlik, azaz a lejátszóprogram a filmnek csak az éppen következő néhány jelenetét tölti, majd pedig vetíti le.

Június 4-én a digitális filmkölcsönző megnyitotta „kapuit” az összes magyar internetező előtt, és tíz napig, a „kódolatlan napok” kampány keretében lehetővé tette számukra, hogy három megadott filmet ingyen megtekinthessenek.

„Az akció alatt a három filmet összesen 2700-szor nézték meg, és június 4-e óta mintegy 1500-an regisztráltak a szolgáltatásra. Ez tízszerese az átlagos havi regisztrációnak” – mondta el a Kreatív Online-nak Véry Éda termékmenedzser.

A sikeren felbuzdulva a cég június 16-án újabb akciót indított: ezúttal 51 filmet tekinthetnek meg a regisztrált felhasználók féláron. Az Origo Téka az egy-két hetes akció után is korlátlanul elérhető lesz – kivéve azt a nem egészen száz filmet, amelyet magenta színű négyzet jelöl. Ezek kölcsönzése a továbbiakban is csak a T-Online előfizetők kiváltsága.

A két akció médiakampányát a Kirowski online marketingügynökség készítette. A „kódolatlan napokat” egy filmrészlet átírásából készült videóbanner hirdette egy hétig az Origo saját felületein, a „féláras akcióról” pedig jelenleg is egy normál banner fut – többek között az Index, az Est.hu és a Port.hu oldalain is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés