hirdetés
hirdetés
hirdetés

ORTT - félreértés miatt nem hagyták jóvá az új TV2 logót

Testületi tagok közlése szerint azon a vitán vérzett el az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) ülésén a TV2 emblémaváltásának jóváhagyása, hogy reklámnak számít-e, ha egy tévécsatorna emblémájában helyet kap internetes oldalának címe. A kereskedelmi csatorna szerint egyszerű félreértés történt – írja az Emasa.hu.
hirdetés

Mint arról a Kreatív Online lapértesülésre hivatkozva beszámolt, az ORTT nem támogatta a TV2 beadványát, így a csatorna nem válthat logót ősztől. Közben azonban kiderült, hogy félreértés történt, bár a beadvány részleteiről üzleti titokra hivatkozva sem az ORTT szóvivője, sem a testületi tagok nem nyilatkoztak.

Az Emasa a Magyar Távirati Iroda (MTI) híre alapján azt közölte, hogy először az az indítvány nem kapott többséget, hogy a logóban elhelyezett, vélelmezett önreklám miatt utasítsák el a kérést, majd a testület hivatala által készített - egyébként a jóváhagyást javasló -dokumentum vallott kudarcot: a nyolc leadott voksból csak kettő támogatta, egy ellene szólt, a többi tartózkodott.

Több testületi tag közlése szerint a vita a második döntéshozatalnál azon alakult ki, hogy a tévécsatornához kötődő tv2.hu felirat – lévén, más terméket hirdet, nem a kereskedelmi adót – reklámnak minősül-e.

A TV2 szerdán úgy vélte, hogy félreértés történhetett az elbírálásnál. A csatorna egyébként még nem kapott hivatalos értesítést arról, hogy az ORTT miként döntött a csatornaazonosító módosításával kapcsolatban.

Péntek Zoltán, a televízió jogi képviselője azt mondta, abban bíznak, hogy hamarosan hivatalosan is jóváhagyást kapnak, hiszen a beadványukban foglaltak „teljes mértékben megfelelnek a jogszabályi előírásoknak”.
 

(forrás: eMasa)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés