hirdetés
hirdetés
hirdetés

Öt cég vesz részt az MTV technológiai tenderén

A formai és alkalmassági feltételeknek korábban megfelelt cégek mindegyike benyújtotta ajánlatát a Magyar Televízió (MTV) pályázatára, ahol az új, óbudai székház legszükségesebb technikai eszközeinek beszerzését hirdették meg. Az MTI szerint öt társaság van versenyben.
hirdetés

Az adáslebonyolító rendszerre, távközlési és technikai központra, hang-, valamint intercom-rendszerre, továbbá különböző kiegészítő és segédanyagok beszállítására kiírt, gyorsított meghívásos eljárás feltételeinek az Albacomp RI az AudMax Broadcast, a Navigator Informatika, a Rexfilm és a Studiotech Hungary részvételi jelentkezését fogadták el az MTV szakemberei.

Az MTV-t felügyelő közalapítvány kuratóriumi elnöksége február 11-én döntött úgy, hogy köztévé egy legszükségesebb berendezésekre szorítkozó közbeszerzési eljáráson szerzi be az új székház egyes eszközeit, miután az előző nap lejárt határidőig egyetlen ajánlat sem érkezett a teljes felszerelésre.

Egy név nélkül nyilatkozó testületi tag a döntéshozatal után azt közölte az MTI-vel: maximum nettó 1,2 milliárd forintból szerzik be a két éve még 6-8 milliárdosra becsült beruházás azon elemeit, amelyek nélkül nem tudnák elkezdeni a normális működést az óbudai új székházban; azt tervezik, hogy egy központi kapcsolótermet és egy adáslebonyolítót szereznek be ilyen módon.

Két nappal később úgy nyilatkozott Medveczky Balázs, az egy éve elnök nélkül működő intézmény ügyvezető alelnöke, hogy április közepére lezárulhat a közbeszerzési eljárás.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés