hirdetés
hirdetés
hirdetés

Otthagyták a reklámszakmát, elmentek utazni

Chanel Carter és Stevo Dirnberger a dél-afrikai reklámiparban dolgoztak. Egészen addig, ameddig elegük nem lett. Most egy éven keresztül körbejárják a világot, és még szponzort is találtak maguknak. 

hirdetés

Most sokak már élezik is a kaszát, felbugyog belőlük a részben jogos munkás-paraszti düh, hogy mindig csak a gazdagok járnak jól, én is minősíthetetlen tárggyal küldtem tovább a barátnőmnek az Adweek cikkét. De nyugodjunk le, ez mégiscsak egy történet a lazításról, a kilépésről, a feltöltődésről és a cuccokkal szponzorált utazásról és a How Far From Home-projektről. 


Chanel és Stevo 2010-ben ismerkedtek meg egy vakrandin, 2015-ben pedig Stevo a Joe Public - a cikk szerint Dél-Afrika legjobb ügynöksége - art direktoraként, Chanel pedig a Cerebra nevű közösségimédia-ügynökség kreatívigazgatójaként állt fel az utazgatás kedvéért. 

A döntésük okáról azt mondják:

"Közel egy évtizedet dolgozol az iparágban és a lábad - képletesen szólva - elkezd viszketni. Szerencsések voltunk, hogy eljuthattunk a 2014-es Design Indaba konferenciára és elmentünk Stefan Sagmeister, az alkotószabadság keresztapjának előadására (Sagmeister minden hetedik évben egy évre bezárja a dizájnirodáját). Tőle hallottunk először arról, hogy ki kell kapcsolni magunkat, és mindketten tudtuk, hogy erre van szükségünk. Ezután már azt is tudtuk, hogy nem csinálhatjuk a következő harminc évben ugyanazt, ugyanúgy. Így elkezdtünk minden centet félretenni" - ismertetik az előzményeket és a motivációt:

Az álmokról:

"Mindig is fura dolgokról álmodoztunk. Milyen lehet egy igluban aludni? Alaszkában halászni? Meglátogatni olyan dizájnervárosokat, mint Berlin vagy Koppenhága? Elég spórolással és okos kereséssel bárhová el lehet jutni" - mondják. 

 

A photo posted by How Far From Home (@howfarfromhome) on Apr 29, 2015 at 11:23pm PDT


Tehát Chanel és Stevo elkezdtek félretenni a Nagy Utazásra, hogy kilépjenek a "szuper munka, fényes autók, csodálatos otthon" jelentette komfortzónából. És jött még egy miniszponzoráció is. 

Hiszen Chanel egyik haverja a Jawbone nevű, különféle elektronikai és viselhető digitális cuccokat gyártó cég importőre hallott a pár tervéről, majd felajánlotta, hogy kapnak egy UP 24 karkötőt, ilyet. Cserébe promotálniuk kell a terméket. De azt mondják, hogy ez csak egy kihívás, hogy teljesíteni tudják-e a napi 10 ezer lépést/8 óra alvást. Semennyi pénzt nem kapnak érte és nem kötelező tartalmat sem gyártaniuk. 


Arról a cikkben nem írnak, hogy vannak azért más márkák is velük, amelyekről csak annyit írnak, hogy "társak, akik nélkül nem tudnánk az életünket elképzelni." Közöttük ott van az Apple, a Durex, a Canon, a Crumpler, a GoPro, a Moleskine, a Thule és az Adidas. Nehéz elhinni, hogy valaki csak jófejségből tegye ki a logójukat a honlapjára. 

Emellett készítettek egy 63 pontból álló "bakancslistát" is. Amit ne nyissanak meg, ha irigy fajta emberek. 

Az utazást 2015 decemberig tervezik, és nem tudják, utána mi lesz. Jelenleg Norvégiában vannak. 

 

(forrás: Kreatív Online, Adweek.com)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés