hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ötven rádió sorsa bizonytalan

A lejárt frekvenciaengedélyek és az új pályázatok akadozása miatt több mint ötven rádióadó sorsa vált bizonytalanná - írta a Népszabadság. Az átmeneti engedélyek megadása a médiahatóság mérlegelésén múlik.

hirdetés

A Népszabadság úgy tudja, hogy közel ötven adó sorsa válik bizonytalanná részben a tartozások, részben a lejáró frekvenciaengedélyek miatt. A lap emlékeztet, hogy a hétvégén elhallgatott a Magyar Katolikus Rádió (MKR), a középhullámú frekvenciájára vonatkozó szerződés ugyanis január 15-én éjfélkor lejárt. A hosszabbításra lett volna ugyan lehetőségük, de azt a rádiót fenntartó Magyar Katolikus Püspöki Konferencia a műsorsugárzás magas díja miatt nem tudta vállalni. Amennyiben újra meghirdetik a Budapest 92,9 MHz-es frekvenciát, az MKR újra pályázni fog. Ez az a frekvencia, amit a Klubrádió közvetlenül a parlamenti választások előtt nyert el, majd utóbb az új médiahatóság eredménytelennek nyilvánította a pályázatot. A Klubrádió így hamarosan frekvencia nélkül maradhat, a budapesti 95,3 MHz-es frekvenciára ugyanis februárban lejár a jogosultsága.

A Roxy rádió és a Sztár FM jövője is bizonytalanná vált. A médiahatóság még tavaly novemberben bontott szerződést a Roxyval (Budapest 96,4), annak több mint 90 millió forintos díjtartozása miatt. Kaptak ugyan díjcsökkentést, de még így is közel kétszer több műsorszolgáltatási díjat fizetnek, mint más rádiók – állítja a Roxy. Ezt a rádió el is ismerte, de szerintük mindez a „velük szemben gyakorolt igazságtalan eljárás következménye”. A Sztár FM engedélye például január 30-án jár le a 102,1 MHz-re, így - hacsak addig nem kapnak ideiglenes engedélyt - a rádió azon a napon elhallgathat. Hasonló sorsra juthat többek között a miskolci Rádió Eper és a pécsi Mediterrán Rádió - mindkettő anyagi problémák miatt kényszerülhet leállásra.

(forrás: MTI, NOL, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés