hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ötvenentúl.hu - újabb ezüstrókaportál indult

Az Öreganénikéd.hu és az 50plusz.hu mellett szintén az ezüstgenerációnak szánt új portállal bővült a piac. Az Ötvenentúl.hu életmódmagazint ősszel bevezetőkampánnyal népszerűsítik – tudta meg a Kreatív Online a site kiadására létrejött Silver Kiadó ügyvezetőjétől, aki a Pepsi márka és pr-menedzseri posztjáról érkezett a céghez.
hirdetés

„Az Ötvenentúl.hu célja, hogy a jelentőségéhez képest elhanyagolt ötvenen túli korosztályt megszólítsuk, számukra pedig egy olyan életmódmagazint kínálunk, amely egészségmegőrzéssel, kultúrával, szabadidővel, divattal és a jövővel is foglalkozik. Emellett a portál hamarosan az aktív közösségi élethez nélkülözhetetlen funkciókkal egészül ki” – mondta el kérdésünkre Barta Zsolt, a Silver Kiadó vezetője.

Az új portál ugyanúgy az ezüstgenerációt célozza meg, mint a Netaktív Kommunikációs Ügynökség Öreg a nénikéd! elnevezésű online magazinja és a Házipatika.com lapcsalád egyik tagja, az 50plusz.hu – bár ez utóbbi Barta Zsolt szerint csak egy témára, az egészségre fókuszál.

Az ügyvezető szerint érdemes online médiumot indítani az ötven felettieknek, ugyanis a kutatási adatok számukra azt mutatják, hogy a 45-60 éves korosztály internethasználata csak néhány százalékban tér el attól az átlagtól, ami a teljes lakosságra jellemző.

A Kreatív Online korábban ismeretett egy GfK Hungária által készített tanulmányt, ami szerint az ezüstgeneráció ma Magyarországon bezárkózik és nosztalgiázik, ugyanis a kor előre haladtával az emberek egyre kevésbé folytatnak aktív életvitelt. A feltevések szerint ez változni fog, hiszen a mai negyvenesek már e-maileznek és mobiltelefonálnak és a GfK szerint a megélt gazdasági, társadalmi és politikai változások nyomán átalakulóban van az érintett korosztály életszemléle, életstílusa, fogyasztói szokása.

Barta Zsolt is azt mondja, hogy az idő nekik dolgozik, hiszen előbb-utóbb mindenki ötven feletti lesz.

A Silver ősszel kampányt indít a portál népszerűsítésére, amelynek kreatív- és médiafeladatait házon belül intézik majd, de ügynökséget is bevonnak a népszerűsítésbe. Ennek részleteiről azonban még korai volt kérdezni az ügyvezetőt. Barta Zsolt a kiadó terveiről még annyit mondott, hogy további online és offline termékek indítására készülnek.

Az Ötvenentúl.hu oldalt felkérésre a Soda Team készítette.

A kiadó most keresi meg a hirdetőket, elsősorban a pénzügyi szektorra, gyógyszergyártókra, egészségügyi szolgáltatókra, utazási irodákra és az FMCG vállalatokra számítanak.

Barta Zsolt nevét egyébként nyolc éven át a Pepsivel kötötték össze, a szakember előbb vállalati kommunikációért kapcsolatkért felelős vezetőként, majd később márkamenedzserként dolgozott a vállalatnál, ahonnan végül márka- és pr-menedzserként távozott. A Pepsi előtt a Sodexho Pass Hungária marketingvezetője volt három éven keresztül.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés