hirdetés
hirdetés

Pannon - interaktív site-tal

2007-08-14
Internettel kapcsolatos feladványokat kapnak a felhasználók a Pannon egyik aloldalán, a játék a mobilinternet kampányhoz kapcsolódik. Az augusztus 13-án startolt microsite kreatívkoncepciója független a társaság nyáron futó offline kampányától - tudta meg a Kreatív Online.
A mobilinternetről szóló aloldalt a mobilszolgáltató ügynöksége, a Carnation készítette. Az ügynökség egy olyan site-ot dolgozott ki, amely a felhasználókat bevonja a kommunikációba.


A Pannontól kapott tájékoztatás szerint az oldal koncepciója a Pannon mobilinternetet hirdető offline kampányától független, csupán a benne szereplők azonosak.

A site-on a felhasználók internettel kapcsolatos feladványokat kapnak a Pannon-reklámokból ismert női, vagy férfi szereplőtől. A játék az acitivity-re hasonlít, a játékosnak megadott időn belől kell választ adnia, a feleletek után pedig lehetősége van újabb kérdést kérni, vagy befejezni a játékot.

A site-ot bannerekkel népszerűsíti a Pannon. A Carnation nemcsak az oldal tervezéséért és fejlesztéséért felelt, hanem az ügynökség gondozta az online kampányt is. A mobilinternet tévészpotjait, közterületi és sajtóhirdetéseit a vállalat kreatívügynöksége, az Ogilvy & Mather készítette.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés