hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon - interaktív site-tal

Internettel kapcsolatos feladványokat kapnak a felhasználók a Pannon egyik aloldalán, a játék a mobilinternet kampányhoz kapcsolódik. Az augusztus 13-án startolt microsite kreatívkoncepciója független a társaság nyáron futó offline kampányától - tudta meg a Kreatív Online.
hirdetés
A mobilinternetről szóló aloldalt a mobilszolgáltató ügynöksége, a Carnation készítette. Az ügynökség egy olyan site-ot dolgozott ki, amely a felhasználókat bevonja a kommunikációba.


A Pannontól kapott tájékoztatás szerint az oldal koncepciója a Pannon mobilinternetet hirdető offline kampányától független, csupán a benne szereplők azonosak.

A site-on a felhasználók internettel kapcsolatos feladványokat kapnak a Pannon-reklámokból ismert női, vagy férfi szereplőtől. A játék az acitivity-re hasonlít, a játékosnak megadott időn belől kell választ adnia, a feleletek után pedig lehetősége van újabb kérdést kérni, vagy befejezni a játékot.

A site-ot bannerekkel népszerűsíti a Pannon. A Carnation nemcsak az oldal tervezéséért és fejlesztéséért felelt, hanem az ügynökség gondozta az online kampányt is. A mobilinternet tévészpotjait, közterületi és sajtóhirdetéseit a vállalat kreatívügynöksége, az Ogilvy & Mather készítette.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés