hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pannon - mégis Szigetel

Bár a Pannon idén nem támogatja a Sziget rendezvényt, a társaság mégis részt vesz a fesztiválon - értesült az Index. A vállalat nem a szervezőktől bérli a területet, és ezzel közel százmillió forintot spórol.
hirdetés
A fesztivál szokásos területéhez tartozik egy olyan telek is, amely ugyan fővárosi tulajdonban van, de nem számít közterületnek - tavaly itt építették fel a főleg punk- és skakoncerteknek otthont adó Zúzda színpadot. Ezt a területet a Sziget eddig bérelte, de nem közvetlenül a fővárostól, hanem egy vállalkozótól. Az Index szerint a vállalkozó még egy „albérlőt” fogadott, a Pannont, ami standokat és mobiltelefon-töltő állomást építene a fesztivál idejére.

A Pannon éveken át volt a Sziget fő szponzora, amelyért több mint százmillió forintos díjat fizetett. A vállalat idén bejelentette, hogy nem támogatja tovább a rendezvényt, mert máshová helyezi szponzorációs tevékenységének hangsúlyát.

Dan Titus, a Pannon marketingkommunikációs igazgatója az Indexnek azt mondta, hogy a szigetlakóknak olyan szolgáltatásokat szeretnének nyújtani, melyekkel a Sziget ideje alatt megkönnyíthetik a kommunikációjukat. Dan Titus úgy nyilatkozott, hogy a tárgyalások a helyszínről jelenleg még tartanak.

Takács Gábor, a Sziget ügyvezető igazgatója szerint a Pannon nem egyeztetett velük a fesztivál ideje alatt működő szolgáltatásokról, a terveikről pedig onnan értesültek, hogy a terület bérlője szólt, hogy biztosítsanak bejárást a fesztivál idejére az ő másik bérlőjének, a Pannonnak is.

„Nem kerültük meg a fesztivál szervezőit, ők szponzornak kértek fel minket, a tervezett jelenlétünk nem szponzorációs tevékenység” - állítja Dan Titus, aki szerint idén nem a Szigetet, hanem a bulit és a szórakozást támogatják helytől és időtől függetlenül.
(forrás: Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés