hirdetés
hirdetés
hirdetés

Partnerekkel döntőzve szülinapozott a Human Telex

A HTX Advertising & Event a világbajnokság ideje alatt saját irodájának kertjében nyitott teraszt ügyfeleinek, partnereinek. Sok kép az eseményekről.

hirdetés

A HTX Advertising & Event (Human Telex) ügynökség június-július folyamán közös szurkolásra hívott bennünket és partnereit, ügyfeleit a harmadik kerületi új irodája mellett kialakított VB-Kertbe. 

A meghívottak sorát a Dreher Sörgyárak munkatársai nyitották, de a – kezdetben kicsit esős idő ellenére – július 13-án, a világbajnokság döntőjén is voltak résztvevők.

Az ügynökség a világbajnokság mellett a cég 25 éves fennállását, új arculatát, valamint a nemrég elfoglalt új irodáját is megünnepelte. A kertet és szurkolókat megmutatjuk képekben: 

A HTX Advertising & Event munkatársai: Kovács Fruzsina rendezvénymenedzser, Péntek Erika ügyfélkapcsolati menedzser, Nagy Tímea ügyfélkapcsolati menedzser
További képekért kattintson!

Antalfi Anikó, szerkesztő, szórakozás rovat
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés