hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pécsen is kavarnak a rádiókkal

A Médiatanács pályázatot írt ki egy pécsi rádiós frekvenciára, a három indulóból azonban csak egynek fogadta el a pályázatát. Annak viszont már van Pécsen rádiója. 

hirdetés

A 24.hu cikke ír a pécsi 101,7 MHz frekvenciára kiírt rádiós pályázatról. A háttere a történetnek, hogy Vajna rádiója, a Rádió 1 tavasszal bekapcsolódótt a Mambó Rádió Kft által működtetett helyi rádióba a FM 90,6 MHz-en. "A hálózatba kapcsolódás során a Mambó Rádió Kft. átveszi Vajnáék Budapestről sugárzott műsorait, helyi tartalmat pedig csak 9 óra 59 percben hallhatnak a pécsiek a Rádió 1 Pécs néven működő rádióban" - írják.

A 101,7 MHz-re kiírt pályázatra három rádió jelentkezett, az egyik a P1 Rádió Kft., amely idén alakult, és amely internetes oldalának domainjét a Mambó Rádió Kft. regisztrálta. A pályázók közül formai szabálytalanságok miatt a Médiatanács kizárta a P1 Rádióval konkuráló két másik pályázót.

A Mambó Rádió mögött Fodor József áll, illetve, teszi hozzá a 24.hu, a P1 Rádió tulajdonosaként a cégnyilvántartásba Uhrin Györgyné nevét regisztrálták, aki a Mambó Rádió kisebbségi tulajdonosának, Uhrin Beátának az édesanyja. Uhrin Beáta pedig Fodor József felesége. "A médiatörvény tiltja, hogy ugyanazon városban ugyanaz a médiaszolgáltató vagy annak tulajdonosa, a vételkörzetbe beleeső más körzeti vagy helyi rádiós médiaszolgáltatást végző vállalkozásban befolyásoló részedéssel bírjon" - emlékeztet az újság.

A 24.hu azt is emléíti, hogy bár csak a P1 Rádió pályázatát találták alakilag megfelelőnek, és ezért kizárták a másik két pályázót az új frekvenciából, a P1 Rádió pályázatában is volt formai szabálytalanság, például a hamis adatközlés lehetősége is felmerült.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés