hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pengeélen

Gratulálunk az Akció-Nxs Reklámügynökségnek az Arany Pengén elért eredményéért (Arany Gordiusz, Arany Borotva, két Arany, egy Ezüst Penge, egy Ezüst Szív és egy rövidlistás helyezés) – ez egy tényleg megérdemelt győzelem volt!
hirdetés
Az ügynökségnek az elmúlt évben két olyan kampánya is volt – a „csirkés” és a „szemlédiandrásos” –, amely kiemelkedett a magyar hirdetések általános színvonalából (bár az utóbbiról később azt mondták, hogy sajnos nagyon hasonlít egy francia kampányhoz).

Az Arany Penge-eredményekkel kapcsolatban két megfigyelést kell tennünk. Az egyik: nem csodálatos, hogy azok az ügyfelek, akik be mernek vállalni valami újszerűt, akik nem ragaszkodnak az unalomig ismert klisékhez, akik kockáztatják, hogy a hirdetés a különlegessége miatt esetleg netalántán a visszájára fordul, azok végül nyernek?! Akár a Vodafone-ról beszélünk (Grey), akár a Szerencsejáték Rt.-ről vagy az RTL Klubról (Akció-Nxs), ott van végre az agy is, nemcsak a biztosra játszás bizonyossága. Dear clients, respekt és követendő.

A másik megfigyelésünk: a Kreatív Reklámverseny (KRV) és az Arany Penge eredményei nagyon is hasonlítanak egymásra abban a tekintetben, hogy az általános színvonalat a zsűri – itt is, ott is – bizonyos díjak ki nem osztásával honorálta. A nagy különbség a két fesztivál között ott volt, hogy sem a „csirkés” kampányt, sem pedig a szerintünk másik kiugró akciót – a sokdarabos Vodafone-t – a KRV-re nem nevezték be az ügynökségek (talán azért, mert egy külföldi zsűri számára ezek az alkotások nem feltétlenül érthetők?).

Kíváncsiak lennénk egy olyan játékra, hogy ha a két verseny összes nevezését felcserélnénk, tehát az Arany Penge ügyfelekből és reklámszakemberekből álló döntőtestületének kellene a KRV alkotásait, a külföldi reklámszaklapok főszerkesztőinek pedig az Arany Penge munkákat zsűrizniük, milyen eredmény jönne ki…De tulajdonképpen mindegy is, mert mindkét versenyre szükség van. Szerintünk.

hirdetés
Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Alapítsuk meg ezért a Pengén kiosztható különdíjat, Fehér Holló néven.
A kisplasztika egy hollót ábrázolna és porcelánból készülne.
#
Ha már bátor ügyfelekről beszélgetünk, én mindenképpen megemlíteném a Matáv-ot ( most már T-com), aki összesítve 4 pengét hozott el a fesztiválról 3 különböző
kampánnyal!
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés