hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kaszás György publicisztikája

Pénzügyi paraziták

Ülnek ötlettelen, tanácstalan emberek nagy pénzekért különféle pozíciókban, és azokra vadásznak, akiktől szellemi javakat, munkát tulajdoníthatnának el a saját fennmaradásuk érdekében. Vészesen elszaporodtak a pénzügyi paraziták.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (11 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
cenzoora: köszi. A PP jelenség természetesen nem korlátozódik az írásomban megemlített típusokra, annál sajnos sokkal kiterjedtebb trendről, mondhatni "népmozgalomról"
van szó.
A leírást-felsorolást tudnám folytatni, de a műfaji-terjedelmi szabályok ezt nem engedik meg. Asszem azonban hogy az eddigiek is rávilágítanak egy radikálisan
megszűntetendő, káros vircsaftra.
#
Kedves Szerző, szívemből szólt. És tök jól szórakoztam a saját nyomorom/nyomorunkon :-D
#
Most akkor hogyan tovább?
Mi, akik itt "morgolódunk", összeállunk egy"élcsapattá" ( párttá szerveződés: a munkásosztály "élcsapata" volt az MSZMP, ez itt lehetne mondjuk a KSZKGP =
Kommunikációs Szakmát Komolyan Gondolók Pártja ). Kellő taglétszámmal állami támogatást is lehet kapni, sőt esély van a Parlamentbe jutásra is (a képviselők
lehetnének a "megélhetési polikommunikátorok") !
De viccet félretéve, együtt nem lenne érthetőbb, hallhatóbb a hangunk? Vagy "kutyaugatás nem hallik az égig"? Biztos, hogy ennyivel el lehet intézni?

Csótilaci
#
Tenderius Szopatis = Sanoma

Nézzétek meg a Sanoma tendereit, rendszerint eredménytelennek nyilvánítják őket, aztán egyszer csak felbukkannak az ötletek kicsit átdolgozva. Ezt csinálják évek ota
by Ruszkai Nóra.
#
csótilaci: küldtem.
lebowsky: lehetne, mondjuk, Tenderius szopatis?
istvanovics: ez, amiről írsz az egyenes vérvonalú Agencyus átbaszensis

Kaszás György
#
Az ügynükség ahol az asztalom volt függetlenkét, a mult évben háromszor hívta tenderre ugyanaz a cég. Mindháromszor több heti / havi muka volt és nem kevés anyagi
ráfordítás és a legtöbb esetben a nyertes munka rosszabb volt mint amit leadtak Ők. Hogy tud ennyi aljas lenni egy cégvezetés, hogy háromszor szivasson meg egy céget ? -
Úgy, hogy valószínű már megvolt az emberük minden tender előtt.

És függetlenként engem is kértek fel cégtől, hogy pályázzunk együtt, mert ez most tuti. Két pályázat is volt és később kiderült, hogy semmi sem volt biztos csak a
cég bepróbálkozott, hogy a saját neve alatt eladhassa az én munkámat. Ha megnyeri, akkor Ő kapja a nagy pénzt... és én aki a munkát csináltam engem meg kifizetett
volna mint egy egyszerű megbízást. Mivel ez nem jött össze, természetesen semmit sem fizetett... Az indok egyértelmű. Na ennek a típusnak mi a latin neve ? :)
#
Nagyon ritkán szolok hozzá, de ez most nagyon a szívemhez szolt! Olyan ez a cikk mint egy vállveregetés, hogy ne aggodj, mert ha nem is fog változni semmi, legalább más is
látja. Nem kívánom senkinek azt a tapasztalatot amit független designerként megéltem.
#
teljesen jogos.
többször felmerült már ez a kérdéskör, de mivel még mindig megoldatlan a probléma, így az aktualitását nem vesztette el.
többféleképpen reagálhatna az ilyen tenderekre a szakma:
- senki (értsd: senki) nem indulna el
- kötelezővé kellene tenni a tenderdíjat (reális összegre gondolok, nem 10000 forintra)
a kérdés, hogy vannak-e manapság ennyire tökösek az ügynökségek?
tartok tőle, hogy nincsenek.
és tartok attól is, hogy ha az ügynökségek nem lépnek fel drasztikusan ez ellen, akkor semmi sem fog változni. az ügyfelek biztosan nem.
#
Nagyon érzékletes írás, és teljesen igaz.
Én még hozzátenném a Tendereztető Ötletkollektort, akik meghív 8 ügynökséget egy tenderre, két hónapig szívatja öket, pedig már nagyjából tudja, melyik fog
nyerni, aztán udvariasan ellopva egy-egy alapötletet átdolgoztatja azokat a kedvenccel. Én magam az elműlt 3 évben 2 ilyennel találkoztam, nevet nyilván nem mondok, de
simán betiltanám az ilyen 8-10 ügynökséges tendereket. Aki ott ül egy ügyféloldali marketingpáholyban, és nem tudja eldönteni, ki az a mondjuk 3 az elmúlt évek munkái
és egyéb infók alapján, akivel el tudja képzeléni az együttműködést, annak nem szabadna ott ülnie. Ennyi. A latin nevet nem írom most ide, mert nem akarok Gyuritól
ötletet csenni, de kíváncsi lennék az ő definíciójára is.
#
Kedves Gyuri!

A Te publikációidat általában nem bírom ki hozzászólás nélkül.
Hozzátenni nem akarok, mindent elmondtál. A többi már valóban a szakma felelőssége, hogy "vissazvívja-e magának" néhei hazai és nemzetközi tekintélyét!
Azt írod, "keresem az olyan kollégákat...". Én is, mi is, itt a cégünknél.

Kérlek, küldj egy elérhetőséget ide: nwp.csoti@upcmail.hu

Utána szeméylesen folytatjuk, mert van dolgunk együtt, nekünk, "öregeknek"!

Ha Te is úgy gondolod...

Üdv,

Csótilaci
#
mélyen egyetértek.
számos példát tudnék felsorolni a stratégiát minimum felvételi követelmény címén beszippantó cégekről, valamint a lufi vezetőkről, akik ügyes
középvezetőikből élnek.

Kérdés, hogy van-e erre legalább önszabályozás, hogy maximum mit kérhet egy cég a felvételi esetén ? Valamint kinek a felelőssége, hogy a lufi és ostoba vezetőket
kidobja a rendszer?
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés