hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pepsi - közösségi site Beckhammel

A Pepsi is egy közösségi oldalt választott új hirdetési platformjául – írja a BrandRepublic. A Youniverse különlegessége az, hogy a felhasználók hat sztárfocistával, köztük David Beckhammel, Thierry Henry-val és Ronaldinho-val hasonlíthatják össze érdeklődési területeiket.
hirdetés
A teljes csapat még Cesc Fabregas-ból, Lionel Messiből és Frank Lampardból áll – ők nem csak a közösségi site-on szerepelnek, hanem a Pepsi több millió fontos költségvetésű tévéreklám-sorozatában is, mely várhatóan áprilisban indul majd.

A Youniverse elnevezésű közösségi site-on – a regisztráció és a profilkialakítást követően – a felhasználók megtekinthetik a tévéreklámok készítéséről felvett videókat, melyeket a benne szereplő sztárok is kommentálnak.

Emellett a csatlakozók kideríthetik, mennyire gondolkodnak hasonlóan az oldalon szereplő sportolókkal: saját érdeklődési területeiket összehasonlíthatják az oldalon szereplő focisták preferenciáival.

Az oldalt a brit Imagini webfejlesztő cég készítette.

A BrandRepublic értesülései szerint az üdítőitalgyártó tervezi, hogy még más hírességekkel, például zenészekkel is bővíti majd az oldal sztárcsapatát a következő hónapokban.
(forrás: Brand Republic)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés