hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pepsi – palackpréselés a Szigeten

A Sziget Fesztivál első napján százezrek próbálták ki a Pepsi sátornál felállított automatákat, amelyek a kiürült ásványvizes és üdítős palackokat préselik össze, és váltják vissza.
hirdetés
A szigetlakók a gépekbe helyezett palackokért bónokat kapnak, amelyeket több helyen beválthatnak. Az első nap slágere a póló volt, de a hálózsákot is sokan választják, amelyhez 150 darab üres palackot kell a gépbe dobni. Az öt automata gyorsan telik, a műanyag terméket jövő héten már újrafeldolgozásra készítik elő.

Az összegyűjtött hulladékokból termo-pulóverek, műanyag edények és csomagolóedények készülnek. Tavaly a Pepsi 100 ezer kiürült palackot gyűjtött össze, amelyek szorosan egymás mellé téve 2500 négyzetmétert fednének le. Az akcióval a cég a környezetvédelem fontosságára akarja felhívni a látogatók figyelmét.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés