hirdetés
hirdetés

P&G - harcba küldi a cannes-i nyertest

2008-07-11
Az egyik legértékesebb amerikai reklámhelyen, a Super Bowl döntőjében vetíthetik a Procter & Gamble (P&G) Crest fogkrémreklámját. A szpot a Cannes Lions reklámfesztiválon Arany Oroszlánt nyert, előtte azonban épp csak annyit vetítették tévében, hogy már nevezni lehessen a versenybe - írja az Advertising Age.

Ez már a második alkalom, hogy a P&G olyan szpottal zsebel be elismerést Cannes-ban, amely azelőtt csak a minimális tesztelés kedvéért, alacsony sugárzásszámmal futott tévében. Tavaly a Tide-nak készített reklám Ezüst Oroszlánt kapott, majd a Super Bowl döntőjének szünetében vetítették.

Idén a Crest fogkrém "Egy mosollyal mindent elmondhatsz" fősorú szpotja aranyat nyert, és az Advertising Age értesülései szerint hasonló tévékarriert futhat be. A három Crest szpotban emberek mosolyogba beszélnek át feszült helyzeteket: egyikük például egy játszóteret szeretne letarolni a bulldózerével, míg egy másik éppen egy házassági szerződést ad át váratlanul ügyvédével.

Az idei és tavalyi tesztszpotok segítettek erős kreatív reputációt szerezni a cégnek: a Procter&Gamble már évek óta elismert sajtó- és óriásplakát-hirdetésekkel állt elő, de a tévéreklámokra csak most érzett rá. A folyamat megkoronázásaként a vállalatot idén az év hirdetőjeként is díjazták Cannes-ban.

hirdetés
hirdetés