hirdetés
hirdetés

Piackutatót választott az NHH

2009-07-20
A digitális átállással kapcsolatos piackutatásra választott partnert az NHH. Nettó 25 millió forintot ér.

Még márciusban írta ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) a digitális átállással kapcsolatos piackutatásra a tendert. A nyílt közbeszerzési eljáráson hat pályázó indult, akik közül végül az Ariosz ajánlatát tartotta összességében legelőnyösebbnek a hatóság. Az ajánlati ár és a szakmai ajánlat minősége fele-fele arányban számított az elbírálás során.

A nettó 25 millió 188 ezer forintért az Ariosznak a digitális televíziós és rádiós szolgáltatások elérhetőségét, igénybevételét, a háztartási eszközellátottságot és hozzáférést, továbbá a fogyasztói attitűdöt, tájékozottságot és tudatosságot kell felmérnie. Mindezt országos szintű személyes interjúk, bolti megfigyelések és ármonitoring tevékenység módszerrel.

A megbízás a kiírás alapján év végéig, december 31-ig szól.

Az Arioszon kívül indult még a GfK Hungária, a Szonda Ipsos, a Hoffmann, a MASMI Hungary és az ITHAKA.

hirdetés
hirdetés