hirdetés
hirdetés
hirdetés

Piackutatót választott az NHH

A digitális átállással kapcsolatos piackutatásra választott partnert az NHH. Nettó 25 millió forintot ér.
hirdetés

Még márciusban írta ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) a digitális átállással kapcsolatos piackutatásra a tendert. A nyílt közbeszerzési eljáráson hat pályázó indult, akik közül végül az Ariosz ajánlatát tartotta összességében legelőnyösebbnek a hatóság. Az ajánlati ár és a szakmai ajánlat minősége fele-fele arányban számított az elbírálás során.

A nettó 25 millió 188 ezer forintért az Ariosznak a digitális televíziós és rádiós szolgáltatások elérhetőségét, igénybevételét, a háztartási eszközellátottságot és hozzáférést, továbbá a fogyasztói attitűdöt, tájékozottságot és tudatosságot kell felmérnie. Mindezt országos szintű személyes interjúk, bolti megfigyelések és ármonitoring tevékenység módszerrel.

A megbízás a kiírás alapján év végéig, december 31-ig szól.

Az Arioszon kívül indult még a GfK Hungária, a Szonda Ipsos, a Hoffmann, a MASMI Hungary és az ITHAKA.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés