hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pickwick-re tendereztetett a Sara Lee

Pickwick teák termékbevezetésére és imázserősítő feladataira tendereztetett a Sara Lee. Négy ügynökséget hívtak meg.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Termékbevezetés és imázserősítés lesz a feladata a Hammer-nek, akik három másik meghívott ügynökségnél bizonyultak jobbnak a Sara Lee zárt tenderén.

Az ősztől induló Pickwick-kampány online részéért is a Hammer felel majd, a további felületek még nem dőltek el.

A többi meghívott ügynökség neve, és a büdzsé nem nyilvános.

A Hammernek a Tesco tavaly őszi elvesztése óta idén rövid időn belül ez a második jelentős tendergyőzelme. Múlt héten arról számoltunk be, hogy ők nyerték a Szerencsejáték következő kampányára kiírt tendert.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés