hirdetés
hirdetés

Plazma Média - a Horeca szegmensben is ott van

2007-06-08
Belépett a Plazma Média a Horeca szegmensbe: a cég 45 szórakozóhelyen jelent meg monitorokkal, amelyeken reklámok, szórakoztató tartalmak és a klubok saját promóciói jelennek meg. A társaságtól megtudtuk, hogy a hálózatot tovább bővítik még az idén.
A Plazma Média az Innovatix és Party Flash cégek által működtetett monitorhálózatot vette meg. A hálózathoz több mint száz monitor tartozik, amelyek összesen 45 szórakozóhelyen találhatóak meg, ebből hét helyszín a fővárosban van. A korábban DVD alapú műsorszolgáltatást a Plazma Média − saját beruházással − a műholdas rendszeréhez igazítja, mint megtudtuk: ez folyamatosan zajlik.

A társaság azt tervezi, hogy a már országos Horeca-hálózatát a továbbiakban szélesíteni fogja, és a nagyobb, népszerű éttermekben és kávézókban is meg akarnak jelenni.

A monitorokon futó reklámok értékesítését a Plazma Média intézi. Mint megtudtuk, a legnagyobb állandó hirdető a Zwack Unikum.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés